Returul produselor

Politica de returnare

Renuntarea la cumparare

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

 

Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice incepand din ziua in care intra in posesia fizica a produsului, iar in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier sau posta.

Daca doriti sa returnati produsul, trebuie sa ne trimiteti un email inainte de expirarea perioadei de retragere, in care sa ne informati ca doriti returnarea produsului si daca doriti returnarea banilor sau un voucher de cumparaturi de aceeasi valoare cu care sa puteti achizitiona alte produse de pe site-ul nostru.

Clientul trebuie sa expedieze produsele pe care doreste sa le returneze in maxim 14 zile calendaristice de la notificarea de retragere.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la notificarea de retragere a clientului, dar nu mai repede de data la care receptioneaza produsele returnate. Daca returul produselor nu s-a facut pana la expirarea termenului de 14 zile din momentul notificarii, se va amana returnarea banilor pana cand intram in posesia produselor returnate.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Acesta clauza se aplica conf. OUG 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in OUG 34/2014 art.2 pct.8.

 

Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:


Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de www.eupetrec.ro.

Produs nefunctional in primele 24 ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in termen de 24h, in vederea inlocuirii cu un produs nou.

Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de www.eupetrec.ro.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

 

Produse care v-au fost livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de www.eupetrec.ro.


Renuntarea la cumparare

Daca doriti sa renuntati la cumparare in termenul de 14 zile, toate costurile de retur a produsului/produselor vor fi suportate de catre dvs.

 

Procedura de retur produse presupune urmatorii pasi:

A. Inregistrare cerere retur produse si obtinerea numarului de inregistrare retur (nr. RMA)

1. Cumparatorul va trimite prin e-mail la adresa suport@eupetrec.ro o cerere cu subiectul: Cerere retur produs - comanda nr... din data de ...;

2. In cadrul cererii se vor specifica:

•  numar comanda si data emiterii comenzii;
•  date cumparator: nume si prenume, adresa de e-mail folosita la inregistrare cont si plasare comana online pe www.eupetrec.ro;
•  numar factura si data emiterii facturii ce fac dovada achizitionarii produsului/produselor;
•  cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur produs(e);

 

3. La acest e-mail se vor atasa copii ale urmatoarelor documente: copie factura fiscala, aviz de insotire a marfii/AWB;

4. Cererea de retur va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datale mentionate conform pasului 2) sunt corecte si complete si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful Conditii de acceptare retur produs(e));

5. In maxim 24-48 ore cumparatorul va primi pe e-mail un numar de inregistrare de retur (RMA) si detalii privind aplicarea procedurii de retur.

 

B. Retur produs(e)

1. Cumparatorul va face efectiv returnarea produselor prin curier rapid catre locatia de unde i-au fost livrate si facturate produselor, doar dupa comunicarea de catre Operator prin e-mail a numarului de inregistare retur (RMA) si a detaliilor cu privire la procedura de retur produse. Este obligatorie prezentarea de catre cumparator a numarului de inregistrare retur (RMA) pe toata perioada aplicarii procedurii de retur produs(e).


2. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile si consumabilele aferente (daca este cazul, inclusiv manuale, cd/dvd-uri, etc), fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum atat in cazul produselor cat si ale accesoriilor sau/si consumabilelor ce insotesc produsele returnate, cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, etc.)

 

C. Constatare si validare acceptare retur produs(e)

1. Dupa sosirea produsului/produselor in locatia EuPetrec, personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de retur. Verificarea si constatarea se face pe baza cererii de retur emisa de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate.

2. Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumparatorului, in maxim 24-48 ore de la primirea produsului/produselor prin e-mail, acestea facand referire si la taxele speciale aplicate, daca este cazul, in procesul de retur produs(e).

3. Pe baza rezultatelor comunicate, cumparatorul este obligat, prin e-mail, in a furniza acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de retur produs(e)